افتتاح ۸۱ طرح کشاورزی در همدان/ ۴۹ واحد تولیدی راکد احیا شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا شهسواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۸۱ طرح کشاورزی با ۲۲۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سال جاری افتتاح خواهد شد اظهار کرد: با افتتاح این طرح‌ها ۲ هزار و ۲۶۳ اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

موارد استفاده ژئوممبران

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ واحد قابل بهره‌برداری در استان در حال پیگیری است افزود: ۷۹۰ فقره جواز تأسیس فعال در بخش کشاورزی در حال ساخت و ساز است به طوری که ۴۱۹ فقره جواز تأسیس بالای ۲۰ درصد و ۱۷۵ طرح بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان یادآور شد: اکثر واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی استان با ظرفیت خوبی فعال هستند اگرچه موانعی چون مسائل مالی، سرمایه در گردش، کمبود بازار و مشکلات مدیریتی باعث شده برخی از واحدهای تولیدی با ظرفیت کمتری کار کنند.

وی به اهمیت احیای واحدهای تولیدی راکدی که قابلیت بازگشت به تولید دارند اشاره کرد و متذکر شد: سال گذشته ۴۹ واحد تولیدی در بخش کشاورزی به چرخه تولید بازگشت که عمده مشکل این واحدها تملک بانک‌ها بوده است.

شهسواری با تأکید بر اینکه ۳۳ واحد در بخش کشاورزی در تملک بانک‌ها قرار دارند که طی مذاکرات صورت گرفته این واحدها به تولید بازمی‌گردند اضافه کرد: ۵۵ واحد بزرگ تولیدی با ۶۰۰۰ میلیارد تومان در حال پیگیری است که برای ۶ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

کاربرد ورق ژئوممبران

 

وی از فعالیت ۸ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰۰ واحد زیر ۳۰ درصد ظرفیت، ۲۳۴ واحد با ظرفیت ۳۰ تا ۷۰ درصد و یک هزار و ۴۳۴ واحد با ظرفیت بالای ۷۰ درصد فعال هستند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته روند خوبی در سرمایه‌گذاری داشتیم به نحوی که ۵۰۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با مشارکت بانک‌ها صورت گرفته است خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری خواهیم داشت.

 

منبع فارس نیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: